Studijní oddělení
Úřední hodiny
ZÁŘÍ - ČERVEN Adresa studijního oddělení EF
Pondělí | 8:00 - 10:00 | 12:00 - 14:00 | Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích | Telefon: +420 38 903 2510, 2522, 2523 | |
Úterý | 8:00 - 10:00 | 12:00 - 14:00 | Ekonomická fakulta | Služební mobil: +420 725 532 760 | |
Středa | 8:00 - 10:00 | 12:00 - 14:00 | Studijní oddělení | E-mail: |
|
Čtvrtek | - | - | Studentská 787/13 | ||
Pátek * | 8:00 - 10:00 | 12:00 - 14:00 | 370 05 České Budějovice |
* Pouze pro studenty kombinovaného studia v době jejich konzultací.
ČERVENEC - SRPEN
Pondělí - středa | 8:00 - 11:00 |
Osobní návštěvy mimo úřední hodiny si prosím domlouvejte telefonicky nebo e-mailem alespoň den předem.
Proděkanka pro pedagogickou činnost
-
+420 389 032 510
-
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Referentky studijního oddělení
-
+420 389 032 522
-
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
-
+420 389 032 523
-
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
-
rozvrhářka: pouze e-mail
-
+420 389 032 835
-
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Údaje pro bankovní platbu:
- Číslo účtu u ČSOB České Budějovice: 104725778/0300
- Konstantní symbol: 0379
- Variabilní symbol: 6020112 (přijímací řízení), 1209401 (administrativní služby), 6020412 (promoce)
- Specifický symbol: např. rodné číslo studenta
- Účel platby - např: žádost studenta o....
Hlavní náplní činnosti studijního oddělení je organizace studijních činností v rámci daného akademického roku:
- Přijímací řízení – nastavení parametrů v systému STAG, příjem přihlášek, jejich kontrola a administrace v systému studijní agendy STAG; kontaktování uchazečů u neúplných přihlášek – žádosti o doplnění; kontrola plateb za přijímací řízení; příprava vlastního přijímacího řízení – harmonogram, personální zajištění, testy; organizace přijímací komise, zasílání rozhodnutí o přijetí / nepřijetí; administrace žádostí o přezkoumání rozhodnutí.
- Organizace a zajištění úvodního soustředění 1. ročníků
- Zápisy a předzápisy – tisk karet A, B; příprava zápisových listů, listů pro školení bezpečnosti, ISIC karty, kontrola indexů.
- Organizace a zajištění imatrikulací
- Běžná studijní agenda – administrace žádostí studentů (připisování, odepisování předmětů, uznávání předmětů, poplatky spojené se studiem, sociální stipendia, přihlášky ke státním závěrečným zkouškám apod.).
- Administrace zadávání témat závěrečných prací
- Archivace – přijímací řízení, absolventi, zkouškové katalogy a další.
- Organizace a zajištění státních závěrečných zkoušek – návrh komisí SZZ, harmonogramu SZZ, komunikace a ubytování předsedů komisí, příprava dekretů pro zkoušející, distribuce tezí, administrace závěrečných prací.
- Organizace a zajištění promocí – příprava promocí, seznamy skupin, harmonogram, návrh promočních kolegií, vyplácení mimořádných stipendií.
- Organizace a zajištění Dne otevřených dveří – příprava materiálů, sjednávání termínů, nábory na středních školách.
- Tvorba rozvrhu a harmonogramu akademického roku
- Příprava akreditačních materiálů