Skip to main content

Studijní oddělení

Úřední hodiny

ZÁŘÍ - ČERVEN                                                                                                                                                            Adresa studijního oddělení EF

Pondělí 8:00 - 10:00 12:00 - 14:00   Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích Telefon: +420 38 903 2510, 2522, 2523
Úterý 8:00 - 10:00 12:00 - 14:00   Ekonomická fakulta Služební mobil: +420 725 532 760
Středa 8:00 - 10:00 12:00 - 14:00   Studijní oddělení E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Čtvrtek - -   Studentská 787/13  
Pátek * 8:00 - 10:00 12:00 - 14:00   370 05 České Budějovice  

* Pouze pro studenty kombinovaného studia v době jejich konzultací.

ČERVENEC - SRPEN

Pondělí - středa     8:00 - 11:00

Osobní návštěvy mimo úřední hodiny si prosím domlouvejte telefonicky nebo e-mailem alespoň den předem.

Proděkanka pro pedagogickou činnost

  • +420 389 032 510

  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Referentky studijního oddělení

  • +420 389 032 522

  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

  • +420 389 032 523

  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
  • rozvrhářka: pouze e-mail

  • +420 389 032 835

  • Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Údaje pro bankovní platbu:

  • Číslo účtu u ČSOB České Budějovice: 104725778/0300
  • Konstantní symbol: 0379
  • Variabilní symbol: 6020112 (přijímací řízení), 1209401 (administrativní služby), 6020412 (promoce)
  • Specifický symbol: např. rodné číslo studenta
  • Účel platby - např: žádost studenta o....

Hlavní náplní činnosti studijního oddělení je organizace studijních činností v rámci daného akademického roku:

  • Přijímací řízení  nastavení parametrů v systému STAG, příjem přihlášek, jejich kontrola a administrace v systému studijní agendy STAG; kontaktování uchazečů u neúplných přihlášek – žádosti o doplnění; kontrola plateb za přijímací řízení; příprava vlastního přijímacího řízení – harmonogram, personální zajištění, testy; organizace přijímací komise, zasílání rozhodnutí o přijetí / nepřijetí; administrace žádostí o přezkoumání rozhodnutí.
  • Organizace a zajištění úvodního soustředění 1. ročníků
  • Zápisy a předzápisy – tisk karet A, B; příprava zápisových listů, listů pro školení bezpečnosti, ISIC karty, kontrola indexů.
  • Organizace a zajištění imatrikulací
  • Běžná studijní agenda – administrace žádostí studentů (připisování, odepisování předmětů, uznávání předmětů, poplatky spojené se studiem, sociální stipendia, přihlášky ke státním závěrečným zkouškám apod.).
  • Administrace zadávání témat závěrečných prací
  • Archivace – přijímací řízení, absolventi, zkouškové katalogy a další.
  • Organizace a zajištění státních závěrečných zkoušek – návrh komisí SZZ, harmonogramu SZZ, komunikace a ubytování předsedů komisí, příprava dekretů pro zkoušející, distribuce tezí, administrace závěrečných prací.
  • Organizace a zajištění promocí – příprava promocí, seznamy skupin, harmonogram, návrh promočních kolegií, vyplácení mimořádných stipendií.
  • Organizace a zajištění Dne otevřených dveří – příprava materiálů, sjednávání termínů, nábory na středních školách.
  • Tvorba rozvrhu a harmonogramu akademického roku
  • Příprava akreditačních materiálů

 

Zůstaňme v kontaktu na
sociálních sítích

© 2021 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Cookies

1