Skip to main content

Katedra obchodu
a cestovního ruchu

Pro studenty

Věda a výzkum

Vědeckovýzkumná činnost katedry je směrována do oblastí spojených s obchodem, marketingem a cestovním ruchem. Každoročně například spolupořádáme konference TourConf/TourWork a Inproforum, které jsou těmto tématům věnovány. Výzkum v těchto oblastech je zaměřen zejména na následující konkrétní oblasti:

  • Výzkum spotřebitelských trhů a jejich chování (trendy, uvádění inovací na spotřebitelské trhy, značky, sociální média, aplikovaný marketingový výzkum a marketing v oblastech obchodu a cestovního ruchu)
  • Systémy pro podporu marketingového rozhodování a manažerské simulátory (data mining, simulační modely - multiagentní přístupy, systémová dynamika)
  • Obchod s potravinami (dodavatelské řetězce, bio produkce, fair trade)
  • Mezinárodní obchod (risk management v mezinárodním obchodě, doprava v mezinárodním obchodě)
  • Udržitelný cestovní ruch (destinační management a marketing, strategické dokumenty v cestovním ruchu)
  • Podnikání v cestovním ruchu

Podstatnou součástí činnosti katedry je i aplikovaný výzkum pro firmy v regionu, například v rámci zakázkového marketingového výzkumu a poradenství, a transfer znalostí do praxe.

Zůstaňme v kontaktu na
sociálních sítích

© 2021 Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Cookies

1