Proděkanka pro rozvoj |
RNDr. Zuzana Dvořáková Líšková, Ph.D. |
zuli@ef.jcu.cz |
+420 387 772 455 |
Referentka |
Bc. Simona Pazderová
Kariérní centrum EF, JOBDAY, CŽV |
pazder@ef.jcu.cz |
+420 387 772 717
|
Bc. et Bc. Michaela Bromová
Kariérní centrum EF, JOBDAY, CŽV, Sociální sítě
|
bromom01@ef.jcu.cz |
+420 387 772 717 |
Aktivity ve vztahu k vnější a vnitřní komunikaci jsou realizovány ve spolupráci s proděkankou Ekonomické fakulty RNDr. Zuzanou Dvořákovou Líškovou, Ph.D.
Oddělení pro rozvoj a vnější vztahy zajišťuje následující aktivity:
- KARIÉRNÍ CENTRUM: komplexní služby pro studenty Ekonomické fakulty ve vztahu ke zvyšování odborných kompetencí, realizace řízených stáží, odborných seminářů, odborných přednášek manažerů významných firem ve výuce, stínování manažerů, poradenství při tvorbě životopisů a motivačních dopisů, apod.
- EURES EUROPEAN JOBDAY: organizace veletrhu pracovních příležitostí pro studenty JU
- EFektiv: zajištění tvorby fakultního časopisu.
- KLUB ABSOLVENTŮ: tvorba a distribuce elektronického bulletinu novinek a pozvánek na akce pořádané Ekonomickou fakultou pro členy Klubu absolventů a přátel Ekonomické fakulty JU, organizační zajištění aktivit pro členu Klubu, např. projekt „Srdcaři aneb podnikáme jinak“ orientovaný na setkávání s podnikateli, kteří se nebáli jít svou vlastní cestou.
- INVEST DAY: soutěž podnikatelských záměrů studentů JU.
- OCHRANA DUŠEVNÍHO VLASTNICTVÍ EF JU: servis při ochraně tvůrčích výsledků inovací a aplikovaného výzkumu studentů a akademických pracovníků Ekonomické fakulty JU.
- PROJEKTOVÁ VÝUKA: spolupráce s vybranými podniky a neziskovými organizacemi na implementaci praktických projektových úkolů do výuky vybraných předmětů.
- EXTERNÍ TÉMATA BAKALÁŘSKÝCH A DIPLOMOVÝCH PRACÍ: zajištění požadavků na zadávání individuálních témat bakalářských a diplomových prací dle požadavků firem a institucí z portfolia partnerů Ekonomické fakulty JU.
- MARKETINGOVÁ PODPORA: zajištění pravidelných i jednorázových marketingových průzkumů ve vztahu k uchazečům o studium na Ekonomické fakultě, studentům a absolventům Ekonomické fakulty, partnerům Ekonomické fakulty.
- PROPAGACE: prezentace Ekonomické fakulty na sociálních sítích a v dalších elektronických informačních kanálech, tvorba materiálů Ekonomické fakulty, tvorba video medailonků (vybraní absolventi Ekonomické fakulty, video upoutávky na významné akce Ekonomické fakulty apod.), pořizování záznamů z přednášek významných hostů apod.