Soutěžící Invest Day 2020 mají za sebou další ze série workshopů tentokrát na téma: MARKETING PRO ZAČÍNAJÍCÍ FIRMY.

V průběhu dne řešili:

  • vymezení marketingové komunikace - co je třeba obsáhnout v rámci firemní marketingové komunikace
  • jak pojmout marketingovou komunikaci v začínající malé firmě
  • co se v začátku do komunikačního mixu hodí a co ne (Facebook, Instagram, co dalšího?)
  • jaké jsou fáze produktu a jak v těchto fázích komunikovat
  • jak vytvořit rozpočet pro marketingovou komunikaci a do čeho se vyplatí investovat
  • PNO metoda a její realizace

Soutěžící si v průběh workshopu popsali své USP, positioning produktu a costumer journey.

Příští workshop se bude konat 28.2.2020 jako praktická navazující část na tento workshop. Na další téma se pak potkáme 20.3.2020, kdy bude řešit daňovou problematiku a rozpočet. Chcete se zúčastnit? Napište na marikova@ef.jcu.cz